Gå ut och var glad din jävel!



AH vilken kväll vi hade igår! 3 timmar fullt ös, Uffe i högform!
Håll mig.. Åh ingenting, Hon gör mig galen, Gå ut och var glad, Öppen väg, öppen bil, Folket bygget landet...
Nyförälskad kan man säga. P och jag möter givetvis upp Uffe igen i sommar, för gubben lägger inte av ännu!

Fan, ni anar inte hur jävla fantastiskt detta var!
Att den där rösten faktiskt kan existera i verkligheten, det är bortom min förståelse.
Gåshud.

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Jag hade velat vara där ju...

2009-03-22 @ 21:07:00
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Umma

Såg du UffeBuffe? Vart spelade mister cool? Det kan inte bli mer svenskt. :-)



Superlativ fungerar alltid. Men jag hatar själv dessa överdrivna annonser... Det blir så. MYCKET. Men moore is moore eller vad det nu heter i guess.

2009-03-22 @ 22:02:37
URL: http://umma.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0