Innehållsanalys av brevlådan?

Haha, lovely kommentar från Ellinor igår att jag körde en innehållsanalys på byrån! (Nu kanske det här bara är kul för oss som sitter med textanalyser i Metod III, men ändå!)

3h seminarie idag om innehållsanalys. Inte för att någon grupp riktigt lyckades med det som det var tänkt, men vi (jag) fick spy lite galla över Moderaterna och det gör man ju gladeligen så fort man får chansen! Gladare blev jag när jag kom hem och hittade denna i brevlådan;

Singstar Queen - Playstation 2

Bara Queen- låtar! Helt underbart!
Stackars ni som ska komma på min Singstar-inflyttningsfest.. Vad ska man säga? Ta med en egen mikrofon ifall ni vill få chansen att sjunga något.. För här har vi en som sjunger hellre än bra! =)

Middag känns det som om det är läge för nu. Sen återkommer jag, det börjar ju bli dags att trycka in lite inlägg på bokbloggen (Ellinor har gett mig en uppgift där! Kul att man har fans.. Haha!). Min tanke är ju att eftersom jag aaaldrig kommer ha en modeblogg så att man får massor med roliga gratisprylar, så är det ju vettigare att jag fixar Sveriges BÄSTA bokblogg och därmed får massor med gratisböcker. Bra plan av mig!

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Smart idé. Böcker är väl ändå mer värt i längden :D

2009-03-18 @ 00:03:08
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0