Inte riktigt enligt planen

Jag blev väckt av personalchefen imorse. Det finns bättre sätt att vakna på.. Så jag släpade mig till jobbet och befann mig där mellan 10:00 och 18:30.. Så hela min dag (där jag hade planer på att göra absolut ingenting) gick åt skogen. Men jag kan ju förvisso inte påstå att jag gjorde många knop på jobbet, jag gick mest runt och lallade och snackade firmafest med alla. Haha, skönt att få betalt för sådant!

Imorgon blir det Stockholm, och övernattning hos bror. Lördagen och söndagen ska ägnas åt att skriva det satans papret i Metod III som jag helt ignorerat hela veckan. Så det är fullbokat med tråkigheter alltså.

Nu ska jag äta upp chipsen från igår, antingen i kombination med "Män som hatar kvinnor" eller Criminal Minds.

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

haha och du får lön?! ;) sweet att käka leftover chips - det skulle jag verkligen behövt idag!

2009-03-06 @ 08:33:22
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0