Klagomål angående paper

Skrev i stort sett hela papret om den kvalitativa intervju jag hållt i (inga kommentarer på den tack...). Sen läste jag beskrivningen av uppgiften, där det lite fint står att allt ska vara förankrat i kurslitteraturen, begrepp ska förklaras och definieras PLUS att man ska föra en reflektion/problematisering angående makt och genus.
Jag har helt enkelt bara skrivit lite. Så nu måste jag göra om skiten eftersom jag inte orkade läsa instruktionerna. Det värsta är att papret endast får vara på MAX 4 sidor, och jag är uppe i fyra sidor nu, utan att ha definierat begrepp eller fört diskussion om genus och makt. BRA Pernilla.

Så nu vet ni vad jag har planer på att syssla med idag. Papret ska in imorgon klockan 09:00, så det här är resultatet av att man väntar till absolut sista dagen med att genomföra någonting. Hade inte jag som nyårslöfte att engagera mig i skolarbetet? Huh? Trött är vad jag blir. Mest på mig själv.

Så om jag trycker i mig lite lunch nu så kanske jag får energi till att svara på hur genus kan problematiseras i min intervjusituation. Genus my ass. Sen vet väl alla att det ALLTID är jag som har makten, oavsett kontext? Tror vi att mina lärare accepterar det som svar?


Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Haha, i wouldn't try it if I were you ;) Men lycka till, jag vet hur surt det är!!

2009-03-08 @ 13:49:46
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jag funderar på om jag har surrat lite för mycket om vad jag observerade istället för intervjun, men nu är den inskickad så fuck it!

2009-03-09 @ 07:36:29
URL: http://sharpen.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0