Monday

Ny vecka coming up. Börjar bra hos mig, eftersom jag fortfarande är riktigt risig. Dock mår jag bra mycket bättre än igår, och det tackar vi 11h djupsömn för. Men ärligt talat, hur mycket snor kan en människa producera? Galet.

Dagen skall ägnas åt att plugga. Vi har någon form av seminarie imorgon, "Innehållsanalys" påstår de att det ska handla om, och det är obligatoriskt att vara där. Givetvis anser instutitionen att vi ska läsa en jävla massa böcker som vanligt, så jag håller just nu på att masa mig igenom Bergström & Boréus "Textens mening och makt". När några kapitel är avklarade där så har jag två artiklar att läsa. Och till seminariet på fredag ("Diskursanalys") så skall boken med den härliga titeln "Diskursanalys" läsas. Kul.

Jag borde även lämna in mitt PM till examensarbetet typ på onsdag. Det innebär att jag måste klura ut någon metod jag skall använda mig av, och jag känner inte för att göra det. Däremot har jag valt ett nytt, slutgiltligt, ämne. Jag ska bara maila min handledare och påpeka detta.. När jag fått det godkänt ska ni få höra vad jag ska pyssla med i några månader. Sjukt kul ska det bli!

Nehej, kaffe och "Textens mening och makt"?

Förresten, godkänd i både etik- och intervjumomenten! Yey!

Skriv din åsikt
Postat av: Ellinor

Ja visst fanns det veg. Riktigt bra mat:)

2009-03-16 @ 13:26:55
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Grattis till godkänt :D

2009-03-16 @ 14:38:34
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Petra

Jobbtiden håller jag på och klurar lite på. Bör inte vara några problems. Tidigare kan vi dock inte dr aupp. Har en fotbollsturnering under hela dagen egentligen. Tänkte vara med första matchen iallafall, dessutom står jag för inhandlandet av allt till kiosken. Så klart. Alltid jag. Men iallafall. När beräknar vi åka?

2009-03-16 @ 15:05:55
Postat av: vsson

Jaha, va roligt med lite fest!



Jag kommer så gärna, väntar spänt på ett datum att planera in.



Grattis till lägenheten också då!

2009-03-16 @ 17:52:30

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0