Söseri

Jag tyckte att jag hade varit sjuuukt duktig som packat nästan alla mina kläder och skor inför flytten. Nu hänger bara lite krafs kvar i garderoben som kommer att användas de två korta veckor som är kvar av mitt liv som bortskämd snorunge. Det är då jag inser att jag inte ens tänkt på alla de jackor och skor som finns i hallen.. Så glad i hågen börjar jag rota runt därnere, och är så duktig att jag slänger in fyra jackor i tvättmaskinen (och dessutom hittar 25kr i en jackfick, vad var det jag sa om att pengarna bara rullade in?). När jag sedan hänger jackorna på tork inser jag att en jacka saknar en knapp (vilket jag kan leva med), medan en annan jacka fan inte har en endaste knapp kvar! Lurad är vad jag känner mig. Nu har jag ju tvättat en jacka som jag måste slänga och det är fanimej slöseri med min dyrbara tid (märk ironin där..).

Nu går världens bästa TV-program! "Rent hus" äger! Världens härligaste tanter! Världens äckligaste människor! Mer sevärt än så blir det inte!

Skriv din åsikt
Postat av: Maja

Nu finns några bilder på lgh på bloggen! Så du iaf får ett hum om hur de ser ut. Hoppas flytten går bra för dig.

2009-03-18 @ 20:14:38
URL: http://majo.blogg.se/
Postat av: Josefinan.blogg.se

kan knapparna ha lossnat i tvätten kanske?

2009-03-18 @ 21:06:00
URL: http://josefinan.blogg.se/
Postat av: Umma

FAN! Jag missade Rent Hus. Hur äckligt var det ikväll? Ge mig alla detaljer. Jag älskar att förkorva mig i andras smuts!



Va? Så många plagg och grejer? Hur har du ens hunnit sälja så mycket? Fotar du allt dessutom? Visst, jag har sålt någon tröja, ett par väskor och några skor men det har varit till fattigpriser så har inte orkat fortsätta. Ge mig alla insidertips NU.

2009-03-18 @ 22:03:17
URL: http://umma.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0