ah, denna ledighet!

Underbar dag i solen! Inga kissande fåglar idag, och tur var väl det. Däremot behöver jag hitta en återfuktande ansiktsmask ungefär precis NU. Stackars härliga soliga ansikte!

Kvällen blir slapp och skön. Jag ska tvätta lite, och sedan glo på en film i sällskap med lite glass. Imorgon blir det återigen Tanto och mer sol! På kvällen sen ska det grillas och drickas lite alkohol, jag ska tydligen träffa massor med vänner till Sofie som jag inte har den blekaste aningen om vilka de är! Men det kan säkerligen bli mycket trevligt! Jag är ju alltid oerhört sympatisk och trevlig när jag har alkohol i kroppen (inga kommentarer där tack).

Jag måste sätta upp mina afrikanska masker på väggen. Dom har legat i köksbordet i flera veckor nu, och allt som krävs är att jag drar i två spikar i väggen ovanför TVn. Kvällens uppdrag! Städa badrummet borde jag göra också..

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0