Åter i sthlm

Hemma igen!
Eller ja, inte för att jag kanske någonsin meddelade det här, men i onsdags så drog jag hem till Flen. Hängde lite med mina föräldrar, träffade P, hälsade på Nova, kramades med hunden.. The usual.

Så nu har jag intagit soffläge. Filmen som går på TV verkar rätt kass så jag drar nog på en Scrubs- säsong istället. Morgondagen skall ägnas åt arbete med c-uppsatsen ihop med Sara. 10:00 drar vi igång! Responsen vi fick på allt vi skickade in i tisdags var bra, det är massor med saker som ska styras upp men ingenting är egentligen särskilt stort eller kräver mycket arbete. Så vi håller tummarna för att ändringarna godkänns och för att diskussionen vi ska skriva blir BRA BRA BRA. För då får vi lägga upp den. Får vi inte det så kan det hända att jag skjuter mig i huvudet. MEN just in case så ska jag köpa en flaska skumpa och lägga på kylning, för om det ska firas så ska det göras med bubbel!

Kvällens plan får bli; dusch, scrubs+glass och sedan sänglänge.

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

scrubs är ju kung!

2009-05-23 @ 13:44:57
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0