Att analysera en bild



Titta noga på bilden ovan. Det var från den ytterst spontana inflyttningsfesten hemma hos Skoog&Johanna.
Saker att observera:
1. Mitt ansiktsuttryck. Det verkar som om Skoog byter låt, och att detta gör mig väldigt, väldigt upprörd.
2. Det faktum att jag dricker vin ur ett vattenglas. (Vem tror jag att jag lurar?)
3. Den uppätna, halvfärdiga kladdkakan i ugnsformen. Med skedar i.
4. Det faktum att jag ser förskräcklig ut i håret.
5. Skoogs fullständigt nollställda ansiktsuttryck.
6. Min handrörelse. Ser ut som om jag tänker mucka gräl.


Denna bild kan förklara varför man hellre poserar på kort, än att någon smygfotar.


Skriv din åsikt
Postat av: pelle

En poserad bild är en bra bild, jag håller med ;D

2009-05-09 @ 21:46:49
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Haha, jag blir lite rädd för dig. Skulle aldrig våga byta låt!

2009-05-10 @ 00:41:13
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0