Checklistan..

Druckit en kanna kaffe - check!
Diskat - check!
Inte kunnat tvätta eftersom alla maskiner var trasiga - check!
Inte orkat spika upp maskerna - check!
Tappat bort en sax och den enda nagelsaxen - check!
Spelat BITCH istället för att göra något produktivt - check!
Njutit av min nya morgonrock + leopardskor från H&M - check!
Fått arslet ur vagnen och beställt en stegräknare - check!
Ignorerat städningen av badrummet - check!
Kletat in mitt stackars ansikte med en fuktgivande mask;
 - check!

Observera de härliga färgskiftningarna; röd hals, vit där linnen&bikiniband sitter, röda axlar och rosa bröst.
Fint må jag säga. Kul att mitt ansikte sög åt sig all fuktmask, fanns nästan ingenting kvar när jag skulle tvätta bort den! Galet. Imorgon: sovmorgon, promenad, göra allt det jag ignorerade idag, läsa en bok i solen, fixa något som kan klassificeras som picnick, åka ut till Djurgården.

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

haha du har fått mkt gjort. check!

2009-05-30 @ 00:17:35
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0