Gör dagens goda gärning! Come on!

V-politikern Jens Holm tjänar sjukt mycket pengar. Så nu tänker han skänka 50 000 kr till en välgörenhetsorganisation - och vi får välja vilken! Så gå in här och rösta! Självklart tänker ni rösta på Djurens Rätt, en stor eloge till min favvoorganisation efter deras historiska seger för sälarna! När ni ändå är igång så kan ni ju klicka för skogen också..

Sara och jag pluggade i sex timmar igår, och det gick riktigt bra. Vi håller alla tummar vi har för att detta ska gå hem hos examinatorerna! Jag ska finslipa lite grejor idag, och imorgon ska vi skriva avslutande analys.. Sen ska vi väl få lite respons på den delen, och sen ligger inte detta i våra händer längre.. Usch och fy, brr, ångest och helvete. Ellinor får veta om hennes får gå till opposition imorgon, och jag håller tummarna så jävla hårt att jag får kramp. Sen är det Sofie&Maria på onsdag.. Sara och jag bör få veta på onsdag eller torsdag.. Fan vad jobbigt att vara sist i ordningen också, tänk om alla andra får lägga upp men inte vi? Aaaah, kan detta inte bara ta slut?

Nu ska jag lägga upp massor med gamla kursböcker till försäljning.. Min plånbok & mitt konto mår inte bra just nu, så jag tänkte dra in lite extra cash. Insåg även att jag har en locktång som jag endast använt en gång så den åker också ut till försäljning.

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

ååh vad kul. Jag ska också gå in & rösta!

2009-05-24 @ 13:53:41
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Ellinor

TACK!

Du är utmanad så länge (i väntans tider)

http://sharpen.blogg.se/2009/may/utkast-jag-blev.html#comment

2009-05-24 @ 18:32:39
URL: http://sharpen.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0