Greeeat weekend



Här bor jag.. Såhär härligt kan man njuta i solen om man sätter sig på bryggan vid café Båtbryggan. Inte illa må jag säga!
Sofie och jag möttes upp inne i stan idag, satte oss och åt scones vid vattnet i gamla stan och njöt av vädret. Sedan begav vi oss hem till mig, gick en promenad och njöt ännu mer av vädret! Kvällen avrundades med mat, "Notting Hill" och utröstningen av Robinson (som Sofie sökt till nu till hösten...).



Sofie tar mycket allvarligt på det här med att njuta av solen..

 
Vi träffade lite nya vänner på 4H- gården.
Han till vänster var en jävel på att posera, fåren förde mest oväsen.

Igår kom först mina föräldrar upp (och de hade med sig massor med välbehövliga saker så som tavlor, en gardinstång och KAFFE) och hade mysdag med mig. Sedan dök Posse upp (tätt följd av Skoog och Johanna) och kvällen resulterade i vin, likör43 med mjölk, Turkiskpepparshot, Singstar och en utgång på Solidaritet. Ruskigt kul!

  

Morgondagen skall ägnas åt plugg, troligtvis en liten picknick i solen med Skoog och Johanna, och sedan dyker P och negern upp på vägen hem från Tunisien. Jag förväntar mig en FIN present eftersom de tänker slagga här! :)

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Lovely, sommar, brygga & turkiskpepparshot mmmm :)

2009-05-02 @ 23:40:41
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0