Inte ens blod kan förstöra denna dag



Sådär ser mitt ben ut.
Jag begav mig ut på en liten promenad, jag skulle sitta en stund vid vattnet och njuta av solen och en bra bok. Vilket jag också gjorde, bland annat i sällskap av en svan och en jäkla massa änder. MEN på vägen ner så lyckas jag halka i en nedförsbacke, landar på knät (vilket också sved rejält i ryggslutet som redan är illa skadat) och ser allmänt löjlig ut. Nere vid vattnet så tänker jag att jag kanske borde spana in om det blev några skrapmärken. Jodå, plus att det rann massor med blod. Köttigt och fint! Nu har de iofs redan fått sårskorpor, så det är ju bra. Plus att jag fick ett öppet sår foten, vilket är fullständigt löjligt, då skon faktiskt täckte den biten av foten. Så kan det gå..

MEN MEN MEN MEN MEN.
Inte ens blod och trasigt ryggslut kan förstöra för mig idag. Inte heller det faktum att Nelly inte skickade några jävla kläder till mig eftersom de påstår att saker är slut (vilket är fullkomligt idiotiskt, då varorna fanns i lager när jag tryckte på slutför beställningen, så nu har jag fått betala snordyr frakt + fakturaavgift för en jävla sketen t-shirt).

Ta daaaaa.
(trumvirvel)

C-UPPSATSEN KOMMER ATT FÅ LÄGGAS UPP FÖR OPPOSITION!

AAAH.

Förstå min glädje. Och Saras glädje. Och vår handledares glädje efter vi nu inte längre kommer hota honom över mailen. Det blir skumpa för mig och Sara på onsdag när vi haft sista handledningsmötet. Ah, denna glädje. En sådan otrolig lättnad! TACK alla ni som höll tummarna! Men fortsätt att hålla dem, för vi har Sofie&Maria, Ellinor och Peter kvar. Så nu lämnar vi min glädje åt sidan och hoppas på det bästa för mina vänner!

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Du borde skriva in ett klagomail till nelly ju!! Aj aj på såret!

2009-05-25 @ 18:51:16
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Malin

Ser att du med är skitarg på Nelly.com! Samma här, hälften av mina plagg var slutsålda (på fakturan), men inte när jag gjorde min beställning. Skitsurt! :(

2009-05-25 @ 20:10:14
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja det suger verkligen! det ska jag göra då! men vad skrev du?

2009-05-25 @ 21:34:40
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/
Postat av: Ellinor

GRATTIS:)

2009-05-27 @ 16:05:04
URL: http://sharpen.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0