Måndag!

Mulet ute. Tråkig dag. Fast jag släpade mig upp och gick en promenad! Pluspoäng till mig.

Har suttit och filat lite på uppsatsen. Ordnat litteraturförteckning, fixat referenser osv. Ska skriva lite på diskussionsdelen nu, och så måste min del om Familjevål göras klar. Men nu är det inte mycket kvar!

Senare idag ska Johanna och jag bege oss till East Street Tattoo. Jag ska nog springa in på Åhléns också, måste köpa picknickfilt och så tänkte jag hitta något till Nova. Åh, inte att förglömma, Comped skavsårsplåster måste införskaffas! Mina skavsår har ännu inte gett med sig, och det ser så fånigt ut att motionsgå i mockasiner..

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

vem ska tattooas?

2009-05-11 @ 17:20:40
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0