Såhär ska jag spendera min helg

Urmysig middag igår! God mat (fast efterätten var bäst..), vin och trevlig sällskap! Mer sånt! Fast gärna i en bättre prisklass, jag känner att det blir soppa för mig resten av månaden. Bra för bikiniformen, men i övrigt alldeles överjävligt.

Alltså, jag har blivit helt besatt av 'Providence'. Hur mysig serie som helst ju! Finns den på DVD måntro? Jag måste ju uppdatera mig på allt som hände innan jag började leva framför TVn...

Hela helgen skall ägnas åt c-uppsatsen. Mitt mål är att skriva klart ett första utkast av resultatdelen om familjevåld. Det bör bli runt tio sidor, vilket innebär att jag måste fixa de sista analyserna idag, och sedan ska det bara skrivas. Men jag är taggad, jag tror stenhårt på vår c-uppsats. Så eftersom jag är positiv så lär väl examinatorerna HATA den. Så funkar det på kriminologiska institutionen. När du inte har en jävla aning om vad du sysslar med och allt känns kasst - då får du bra betyg. Har du läst på ordentligt, ansträngt dig och varit sjukt motiverad - då får du ett F.

Kaffe!

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Hon hade en karl som hon var kär i sen de var unga, de höll på att finna varandra igen, han dog.

Sedan rullar serien bara på.

2009-05-08 @ 23:08:42

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0