Saturday night

Jag led av skrivkramp förut, men sen rullade det på lite. Nu är jag dock allmänt förvirrad, det är så svårt att fortsätta en text, eller avsluta den. Allt är skit, sen är det bra igen, sen går allt åt helvete, och ja, det är en ond cirkel.

Min lampa i badrummet dog inatt. Jag funderar på om jag ska orka pallra mig iväg till Coop och köpa en ny, eller om jag ska kissa i mörker tills imorgon.

Ed Hardy- mysbyxorna är snart i min ägo! Beställt och klart! Underbart!

Kvällen återstår.
Jag funderar på följade upplägg;
Plugga (dvs SKRIVA) i en- enochenhalv timme till.
Röja lite i lägenheten.
Läsa ut "Svart eko".
Äta glass & glo på TV.


Ifall någon inte hajade det så har jag en plugghelg. Det vill säga att jag umgås inte med någon, försöker plugga så mycket som möjligt (går mindre bra..) och tvättar en hel del. Social och trevlig alltså!


Skriv din åsikt
Postat av: Umma

Jag röstar för att kissa i mörker - Det blir en sjysst utmaning! :-)

2009-05-09 @ 19:49:54
URL: http://umma.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0