Duktig idiot

Duktig idiot ska väl vara jag då. Har precis trampat motionscykel i 39min & 9sek. För att inte dö av tristess så såg jag LOST, avsnitt ett. Jajemen, jag ska ta itu med alla LOSTavsnitt som hittils visats på Amerikansk TV, och därför ska jag slå två flugor i en smäll.

Annars så är det helt sjuk mycket att göra i skolan;

- Hemprov, Samhällskunskap B
- Instuderingsuppgifter, Kultur & Idéhistoria
- Nationellt Prov, Matte B
- Redovisning PowerPoint- presentation om da Vinci, Engelska B
- Prov, Psykosocialtarbete
- Grammatikprov, Spanska steg 4
- Redovisning om Peru på spanska, Spanska steg 4
- Uppsats om Voltaire, Historia A
- Prövning för MVG i Naturkunskap B, Prov / Uppsats


Ja men hej hopp, det är väl bara två veckor kvar, men allt detta ska vi minsann hinna med. Gissa hur mycket som jag gjort idag? .... Ni som känner mig rätt gissar på NADA, och det stämmer alldeles ypperligt. MEN, jag ska ta itu med lite imorgon. T.ex. KuHi och HiA. Roligaste och lättaste ämnena, i alla fall av de uppgifter som går att göra hemma. Mitt i all röra av skolarbete så är första 'inför studenten' festen den 17 december. Alla som inte köpt biljetter går till Lina, Malin eller Sara Ax  first thing in the morning!

Ikväll ska jag se Top Model, och för första gången ska jag faktiskt försöka följa mer eller mindre hela säsongen. Ska titta allaaa kvällar när jag inte jobbar.

Ett litet memo till Petra; Det är kul om du har lite bilder i boken, iaf några stycken. Och skippa alla punkter och andra onödiga tecken, då blir boken inte lika tjock. (BARN i största allmänhet är IQ befriade)

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0