Två veckor

Åh, idag skulle jag ju se Top Model, men som vanligt så tog jag fel på tiden. Attans.

Sista två veckorna av skolan är snart över, och tyvärr så har jag TRE Spanskaprov, ett hemprov i Samhällskunskap A och ett prov i Naturkunskap B. Plus en bok att läsa ut, som jag konstigt nog inte ens kommit halvvägs i. Sen är det över för den här gången, tack gode gud. Fick reda på idag att jag får ett MVG i Datakunskap, vilket jag absolut inte förtjänar, så tack för den! :) Nu vill jag bara höra hur det går på Svenskan, Samhällskunskapen, Geografin och Spanskan. Har även fått reda på att det blir Sp2Ku, alltså Kulturinriktning, vilket ska bli kul. De två första individuella kurser jag kommer att läsa är Psykosocialt Arbete och Engelska Skrivkurs. Väldigt nöjd, eftersom dessa var mina förstahandsval. Jippie! ;)

 

Stockholm i tisdags, köpte årets fulaste/största/tuffaste solglasögon som jag är helt kär i, och som jag envisas med att använda allt som oftast, även i matsalen. Ha! :) Inhandlade även en otroligt fin Ralph Lauren Piké i turkost (lite dyr dock, 950:-, men det var nyaste modellen!) och ett par sköna surfarshorts i gult/grått/vitt. Sen var större delen av pengar slut, as always.

 

Jobbar nu i helgen, lördag & söndag. Big Brother finalen på söndag måste ju ses, och jag tror nog att Britt eller Carl-Fredrik tar hem det här. De är i alla fall de enda som förtjänar att vinna. Tina kan dra åt skogen nu med det samma, jösses vilken hemsk människa. Tvi.

 

Nej, nu blir det att lägga sig i sängen och kolla in första avsnittet av "The 4400" på trean. Tänkte se filmen på femman, men så länge orkar jag inte vara vaken. Det får nog bli att hyra den istället. Blir till att äta sushi nu någon dag, ååh så gott. jag som har längtat så länge! På onsdag också dessutom. Härlig vecka jag har framför mig! Ska börja övningsköra snart också, ska bara skicka in massor med papper, sen är jag igång ute på vägarna! Härligt.

 

Take care! / P


Skriv din åsikt
Postat av: Isak

Tja!
Fan va mycke du skriver...

2005-05-23 @ 11:03:42

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0