Chestnut brown

Trälig dag? Öppet hus i skolan, vilket innebar att man var tvungen att gå dit och dessutom ha tre lektioner. Helt värdelöst, men jag gjorde dock ett bra drag; Eftersom jag tjatar järnet ur syo för att få lägga till Latin i trean, så råkade jag trilla in i Latinläraren, som numera avgudar mig och ska se till så att jag får utökad studieplan! Hur bra är inte detta?


Efter skolan blev det en väldigt lat eftermiddag med Roggan. Promenad, lunch, en aning godis och väldigt mycket slöande framför teven. Alltså en skön lördagseftermiddag! :) Skulle på fest ikväll, men jag pallar inte att gå utanför dörren. Snöade ju för ett tag sen, varför då ge sig iväg ut? Vintern tar livet av mig, sakta men säkert.


På fredag blir det GoF på bio med Petra och Josefina, lite thaimat innan och förhoppningsvis massor med prat ang. filmen efteråt. Vad har de gjort bra, vad har de missat, och varför lär Moody se helt fejkad ut? Uuh, längtar! (Ja, jag är århundradets nörd. And I love it! ;) )


Mycket händer nu kommande vecka, ska se till att dricka så pass mycket kaffe att jag orkar med allt! På tal om kaffe så måste jag tala om att när jag tittade på tjejernas innebandy idag så drack jag en ruskigt god kopp kaffe. Stark, och helt fritt från socker och mjölk! :) (Hjälp mig, jag har seriösa kaffe-beroende-problem. Men en snus efter kaffet är ju som att vara i himlen och vända! )


Nej, dags att fortsätta dricka kaffe och slösurfa lite till. Har ikväll hittat några riktigt härliga mode-att-inspireras-av-bilder, en frisyr (läs; lugg) att klippa och lite annat smått och gott. Ah, måste nämna att jag saknar mina UGG så galet mycket, tack så jättemycket Pappa som "råkade" slänga dem. Jag vet att alla avskyr UGG och tycker dem är jättefula, men fötterna håller sig varma och allting med varmt, fluffigt ludd på insidan hör vintern till. Så, gott folk, JAG har nu hittat ett par sjuk fina UGG i Chestnut Brown (Ja, Ja, JA! Brunt! Älska! ) som jag tänker beställa. Tack gode gud för shopbop.com! Så nu kommer fötterna hålla sig varma i vinter trots allt! ;)

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0