Värdelös x 2?

Min kära Petra (och för all del Josefina också) har hittat hem från Bulgarien. Varför köper man en fickplunta åt mig? Haha. Men minttobaken till vattenpipan var kanon! Din fråga om Rom- pengar, skulle jag vilja besvara med en cirka 2500 - 3000:-.... Det är en bra början. Rom kommer äga.


Skolfoto tog jag idag, med min klass och med elevrådet. Det känns SÅ positivt när man faktiskt har två foton i katalogen att bli fullständigt värdelös på. Bah.


Elevrådsmöte 08:00 imorrn, jobbit att ta sig upp så tidigt, men det är lika bra att köra på. Petra, du ska också dit! GRR!  Vad gör jag i styrelsen är dagens fråga!?


Det blir shopping i Nyköping på lördag, ska ta och investera i lite allt möjligt, bland annat jeans, dunväst, nått armband och nått mer säkerligen. Och så är jag så illa tvungen att bjuda bror och Tina på mat. Men det blir nog bra det där.


Nu blir det sömn, förhoppningsvis. Jag känner mig ruskigt pigg, men det ska vi nog bli varse om.
Imorrn kanske det är dags att ta itu med alla skolgrejer? Svar JA. (Svar JA är enbart humoristiskt om du sett Percy tårar avsnitt ett. Om inte, ladda hem nu!) Godnatt! / Pillan

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0