Att sälja sitt liv..

Tiden räcker fortfarande inte riktigt till, och det kan bero på att jag inte lyckats få arslet ur vagnen ännu. Igår knåpade jag dock lite på Mengele- rapporten, och jag har läst mer i Dorian Gray.. Men så mycket mer än så har jag inte fått gjort. Efter att ha jobbat idag 9-14, så tänkte jag ta en promenad och sedan plugga järnet. Det blev ju dock inte så..

Istället har jag provat en helt underbar klänning som kom på posten idag från La Redoute. Helt amazing var den, ett riktigt bra köp! Kanske så publicerar jag en bild på den, ifall jag inte tar tag i pluggandet..

Jag har dessutom börjat på ett försök till att grovrensa garderoben, eftersom Petra sa att hon ville köpa lite av allt det som jag ändå aldrig använder. Så hittils har det hamnat lite toppar och t-shirts i påsen, plus två luvtröjor. Jag ska försöka få ner lite jeans och ännu mera toppar i den, men det är svårt. Jag älskar alla mina kläder! Även de jag inte får på mig eller som jag aldrig använt.. Men jag ger mig inte förrens påsen är överfull och garderoben inte lika proppfylld. Så Petra (och alla andra vänner som känner för det), snart kan du komma och flanera bland massor med grejor.

Jag borde dessutom sälja lite väskor, eftersom de håller på att ta över mitt liv.. Men skor är ett big NO NO när det gäller försäljning, mina skor är som syre för mig..

Okej, jag börjar låta lite läskig nu, det verkar som om jag har ett riktigt passionerat förhållande till mina grejor. Dags att lägga ner kanske?

Det positiva är ju dock att för de kronor som jag genererar vid försäljning kan gå till böcker, eller till nya kläder! Lovely!

Nu ska jag rota mer i garderoben, och sen så ska jag plugga. Ikväll blir det GOD mat och Finding Neverland.

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Jag vill ha förtur på gaderobgrejerna!

2006-04-12 @ 21:35:15
URL: http://www.whoppe.blogg.se
Postat av: Pillan

Men självklart har du förtur, det var trots allt din idé. Jag ska försöka rensa lite mer, men har iallafall fått ihop en påse! Mamma har dock tingat en tröja, men den är troligtvis ingenting för varken dig eller mig då den sitter perfekt på lilla mamma! Vad sägs om att göra en djupdykning i påsen på exempelvis söndag?

2006-04-12 @ 21:48:13
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0