7373

11172-90
Jag måste ju skylta lite med min nya mobil, Nokia 7373. Den är galet snygg, brun och fin. Men jag förstår absolut ingenting av den. Dock finns det ett bra spel på den, nämligen Sudoku! Hur kul som helst, där snackar vi det ultimata tidsfördrivet.

När jag får råd att köpa ett nytt kontantkort ska jag ladda ner lite musik till den, eftersom jag hela tiden glömmer min iPod precis överallt. Så lite musik på mobilen skadar inte.

Ni får inte bli griniga ifall jag inte svarar när ni ringer, jag hör nämligen inte att den ringer, och som grädde på moset känner jag inte igen signalen!

Skriv din åsikt
Postat av: David

Ha ha!

Det verkar ju som en bra telefon du har skaffat dig.. en obegriplig lur som man inte höör när den ringer :)

Grymt att du gillar Springsteen, det är min idol.

Jag hamnade på din sida av någon konstig anledning när jag satt och sökte efter brädspelet Cranium och sedan började jag att läsa en massa prylar på din sida och glömde att jag nästan vad jag letade efter.

Mvh//David

2006-12-17 @ 16:54:20
Postat av: Pillan

Kul att min blogg lyckades förvirra dig helt ifrån ditt Cranium- letande! ifall du inte redan äger Cranium, så skaffa det! Ruskigt roligt, speciellt om man hinkat lite vin innan!

Hoppas du blir en trogen läsare, jag behöver fler Bruce- människor på den här sidan! :)

Och faktum är att jag tror att jag förstår mig på mobilen nu.. Mer eller mindre i alla fall! Men jag hör fortfarande inte när den ringer!

2006-12-18 @ 11:18:36
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: Estelle

Har den fast i guld, man får plats med 2 låtar! Sämst!

2006-12-18 @ 11:36:46
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Pillan

Två låtar? Det tror jag inte, jag har närmare trettio stycken just nu. Men den i guld är inte samma modell, den här är mycket nyare. Så det beror nog på det!

2006-12-18 @ 15:00:36
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0