Friluftsdag a.k.a. ledig dag

Det här kommer bli en väldigt segt och allmänt trött dag. Vi har friluftsdag i skolan, vilket innebär att jag bestämde mig för att strunta i bowling och iskall promenad. Jag klev motvilligt upp ur sängen vid tio, och de senaste två timmarna har jag bara segat.

Dock ska jag ge mig i kast med att göra mig iordning nu, för snart ska pappa och jag till banken, där vi ska hämta ut massor med pengar som ska gå till allt som har med det blivande körkortet att göra. Vi kanske tillochmed ska köra en sväng idag? Det behövs.

I övrigt så är jag snart klar med boken "Fem filosofiska frågor", så en recension utav den är att väntas. Kan dock utfärda en liten varning; Läs inte den boken ifall du ogillar komplicerade ord! Jag tänker ge fem exempel på ord som förekommer i boken;

Paradox
Koherentism
Premiss
Externalistisk
Revidera


Alltså ingen bok för de som inte gillar onödigt komplicerade ord.

Nej, nu ska jag resa mig upp och börja få saker att hända. Göra mig iordning, städa i rummet, troligtvis tvätta lite... Bah.

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

ta med boken till skolan när den är färdig =)

2006-02-02 @ 22:18:00

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0