Mycket

Jag har sååå ont i nacken, sov helt stelt inatt hemma hos Josefina. Började skolan vid halv ett, slappt som tusan. Sen knallade jag till trafikskolan och skrev in mig där. Tog en sväng förbi ICA där jag lät Eva och Rikard roa mig en stund. Vandrade hem, värmde vetekudden och en kopp té.

Det där är väl min dag i väldigt stora drag. Just nu är mycket på gång, så jag varken orkar eller hinner skriva något vettigt här nu. Men snart så, då kommer det väl något läsvärt..

Detta är på G;

Torsdag; Nationellt prov i Spanska4
Fredag; Svenskaläxa, historialäxa
Lördag; Jobba, bli firad av vännerna
Söndag; Jobba, fylla år, bli firad av släkten
Måndag; Tatuera mig

Och alla dagar före, under och efter detta; PLUGGA mera!

Lärarna är ju helt sneda, vårterminen har varat i tre dagar, och ALLA har gett oss läxor/uppsatser/hemprov etc. Hur ska detta gå ihop sig? Speciellt med tanke på att jag sedan jag kom hem från skolan har gjort; Nada. Nothing. Ingenting. Jag är så lat. Måste verkligen få arslet ur vagnen. Alltså tänker jag ta ett bad nu!


Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0