Mycket om ingenting

Jisses, jag har verkligen varit en aning produktiv idag i skolan! Jag skrev min grupps sammanfattning utav A Midsummer Nights Dream, vilket var löjligt lätt med tanke på att jag har skjutit upp det i flera veckors tid. Redovisning på torsdag, och jag har dessutom lärt mig alla mina repliker i pjäsen utantill! =)

Spanskalektion om tio minuter, och eftersom jag "missade" båda lektionerna förra veckan så bör jag verkligen gå. Det tar emot, men jag SKA gå dit. Efter spanskan ska jag ner och träna lite, sedan hämtar mamma upp mig, eftersom det är helt värdelöst att gå hem i snön.

I veckan blir det massor med pluggande, eftersom jag vill få klart allting så fort som möjligt. Det är aldrig kul att ha saker hängandes över huvudet, för då blir man bara stressad. Så jag ska bocka av allting i lugn och ro, det som ska in tidigast får bli gjort först helt enkelt.

När jag är klar med allt det ska jag påbörja min rapport om ett ämne under andra världskriget och förintelsen. Mitt ämne är Medicinska Experiment, där jag ska fokusera på det som Josef Mengele gjorde. Ska blir riktigt kul att arbeta med det faktiskt!

Om tre veckor åker jag med klassen till Polen för att besöka Ghetton och Koncentrationsläger. När jag kommer hem är vi redan inne i April, och då är det förhoppningsvis lite varmare och soligare väder ute. I april blir nog även Londonresan äntligen av, då min bror äntligen fått arslet ur vagnen! :)

Nej, spanska - träna - hem och plugga - läsa Stephen Kings Benrangel - sova. Hörs!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0