Fri?

Jag blir så förbannad på att behöva sitta av en lektionstid i skolan utan att göra något vettigt, när man istället hade kunnat gå hem och jobba med uppsatsen om Vietnamkriget. Min historialärare tror att vi bara slappar hemma, och därför måste ALLA sitta kvar här. Men nu är det bara femton minuter kvar, sedan är jag fri att gå.

Jag vill ju vara ute i det fina vädret! SOL! VÄRME! Som jag har längtat.. Ikväll blir det vin hos Posse, och imorgon ska jag fira min bror som fyller 29. På kvällen där på lördagen så hoppas jag på en liten spelkväll med Petra, Albin och Cilan. Det vore trevligt!

Nu ska jag kila på toaletten, sedan ska jag leta upp Albin och knuffa lite på honom.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0