Mycket att göra på sistone

Dåligt med uppdateringar, jag vet! Men sedan i tisdags så har jag haft på tok för många bollar i luften. Massor med skolarbeten, jag har jobbat och firat min mammas femtioårsdag. Så det har varit en hel del att stå i, men nu är jag tillbaka på den normala stressnivån med alldeles lagom många bollar i luften.

Ni kan omöjligt tänka er att jag tänker klaga på den här skoldagen va? Men jodå, det ska jag. Första lektionen mellan halv nio och halv tio, Svenska C inställt, sista lektionen tjugo i tre till fyra. Och jag fick nyss reda på att sista lektionen är inställd den med. Alltså kunde jag ha knallat hem vid halv tio, men neeej. Den här skolan är världsbäst på att informera elever om saker och ting i GOD TID.

Men jag ska ta och knalla hem alldeles strax, väl hemma blir det att skriva klart historiauppsatsen, plugga lite annat också och sedan tvätta lite. Mamma och jag ska dessutom rensa ut allt från hyllan i vardagsrummet, och sedan plocka bort den, då vårat nya matsalsbord kommer nu i veckan! Lovely!

Sedan är det ju C.S.I. ikväll! Inte missa!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0