Shoppingförbud

Snart är det dags för Bruce på Globen, och ni har ingen jäkla aning om hur overkligt detta känns! Jag kommer att vara i extas i säkerligen ett halvår efter konserten.. Och inte nog med Bruce, jag hinner inte mer än hem från konserten så bär det av till Paris. Jag måste börja spara pengar..

Jag sätter fanimej ett shoopingförbud för mig själv. Jag ska köpa vinterjacka, BH, ett par stövlar och strumpbyxor, sen får det vara nog! Shoppingförbud ända fram till december.. Tror vi att jag lyckas på den fronten? Jag måste ju, det blir ju minst tre resor nästa år! Jag startar idag, bortsett från de där tre sakerna som jag MÅSTE köpa. Shoppingförbudet får innebära inga tidningar, inga böcker, inga filmer, inget godis..

Jisses..


Skriv din åsikt
Postat av: Sara

Lycka till ;P

2006-10-06 @ 10:27:45
URL: http://outrageous.blogg.se
Postat av: Petra

3Xnils (Tänk Pillan, Tänk!) har funnits i nästan exakt två år. Det borde vi ha firat igår.

2006-10-08 @ 11:19:56
URL: http://whoppe.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0