Återigen söndag..

Vi vet ju vad vi tycker om söndagar. Oerhört destruktiva dagar. Men idag SKA jag få någonting gjort.

Listan;

Städa åt fisken (han borde dö vilken dag som helst nu..)
Plugga filosofi, företagsekonomi, historia, kultur&Idéhistoria..
Äta middag med familjen + mormor (den borde jag ju kunna bocka av?)
Plocka ner minst fem plagg i "att sälja"- påsen.
Läsa en hel del i Brott och Straff, samtidigt som jag dricker té. (Den borde jag också kunna klara av. Jag tror nog att jag undermedvetet skrev med den enbart så att jag skulle kunna klara av någonting alls.)

Men jag vill inte plugga. Det är tråkigt att göra det hemma, känns lite allmänt meningslöst. Jag har ju faktiskt börjat vara effektiv på håltimmar och lektionstid, så jag har ju inte sådär överdrivet mycket att göra, men ändå. Moroten är ju att ju mer jag gör klart i god tid, desto mer tid till träning, jobb, projektarbete och möjligtvis körkortet.

Körkortet ja. Ni anar inte hur mycket alla tjatar på mig. "När ska du skaffa körkort då?".
J a g  v i l l  i n t e . Tråkigt. Jag vill inte kunna köra bil. Jag är lat så att det räcker redan nu. Med en bil så kommer det att bli värre, då kommer jag slutligen kunna rulla fram själv.

Nej, plugga sa vi. Vad ska vi börja med? Kultur&Idéhistoria I think it is.

Skriv din åsikt
Postat av: Tilda

...skulle ha slagit dem, HÅRT.
nej, inget svar än. skumt. det kommer nog ^^,

2006-09-17 @ 17:36:30
URL: http://pimmelina.blogg.se
Postat av: Evelina

Wow, det kallar jag en fullsmockad to-do lista. Mina söndagslistor är inte ens hälften så långa och jag hinner knappt med allt ändå :)

2006-09-17 @ 22:16:28
URL: http://Linaevelina.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0