London Calling

Oh, älskade Sam fanns helt plötsligt ute på msn! Har inte pratat med honom sen i våras då jag var över hos honom i Windsor/London och hälsade på.. Jag saknar den människan så oerhört mycket! Han har försökt ta ledigt för att komma över nu i helgen och fira mammas femtioårsdag med oss, men lyckades inte, han hade Stand-by hela tiden. Men han ska försöka komma till Jul, om inte tidigare! Lovely! Livet är bra mycket gråare och tråkigare utan honom.. Men nu blev jag på riktigt bra humör av att höra av honom, alltid lika skönt att höra att han mår bra..

Men ifall han kommer till jul får han gärna meddela det i god tid, förra gången han svängde förbi här över julen så kom han bara dagen innan utan att påpeka det för oss. Så då blev det panik med julklappar till honom! Så den här gången vill jag verkligen hitta något perfekt! Plus de självklara dumleklubborna, den människan kan helt enkelt inte få nog. I våras tröck han i sig en hel dumlepåse (tax-free size) på tio minuter då Morgan och jag packade upp våra väskor.. Ah, jag älskar den människan!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0