Jag tog tydligen ett litet uppehåll..

Nu är jag tillbaka igen.

Jag har spenderat mina senaste 40 minuter i telefon med albin, vilket som vanligt inte var ett dugg givande.
Jag har däremot upptäckt att de nya Jericho- avsnitten ska börja sändas i februari! DET är ren lycka för mig!

Julen, ja. Många fina julklappar. Massor med flytta-hemifrån grejor, massor med böcker, Desperate Housewives säsong 2, och allt möjligt.. Jag är nöjd i vilket fall som helst.

Ikväll ska jag leka med Petras julklapp, för hon fick Nintendo Wii. Så vare sig hon vill eller inte så ska jag och Albin svänga förbi hos henne och Jimma för en omgång. Me like!

Nu måste jag ha kaffe.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0