Att göra

Det här är en utmärkt bild på hur min "att-göra" hög ser ut. Och det är inga små lätta skolarbeten heller. Bara massor med stora och jobbiga saker där jag faktiskt måste anstränga mig lite.

11172-185

Vill ni hjälpa till går det bra. Först och främst skulle jag vilja veta hur New Yorks stadsplanemönster ser ut, och vilken funktion det har. Tack.

Skriv din åsikt
Postat av: Anonym

Orkar inte leta fakta? Låter som om du kan slå en pling till Marcel, höll inte han på med liknande?

2007-02-22 @ 18:49:52
Postat av: Pillan

Oohnej, han är så seg. Plus att arbetet ska redovisas på tisdag. Vilket innebär att jag borde sätta fart.

2007-02-25 @ 13:11:38
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0