London

Till London bar det av den 29 januari, och rätt nyligen hemkomna, det vill säga den 5 februari, så börjar det bli dags för ett inlägg om denna smått ostrukturerade resa.




Först ut; de två som medverkade.
Petra, glad i hågen på Piccadilly Circus.
Jag, smått vilsen utanför Buckingham Palace.




Tower Bridge är precis lika tråkig som den ser ut.
The Crooked House, ska man dricka Afternoon Tea så är det där man ska dricka det.




Petra försöker smälta in bland några av våra största tänkare genom tiderna. Misslyckandet är övertydligt.
Windsor Castle, mäkta imponerande.
Her Majesty's Theater, där har kanonbra musikalen The Phantom of the Opera gått i tjugoett år.




Petra, glad i hågen, gör en utmärkt imitation av Windsor Castle.
Lägg märke till att Petras knä faktiskt föreställer mittentornet.
Petra och jag roade oss många timmar med att ta fula kort.
Petra får rullgardinen i huvudet.




Inget slår en långfrukost på Starbucks.



En grupp riktiga Judar. Jag älskar min 4x digital zoom ibland!
Petra vilsen i krokarna av Westminster Abbey.
London Eye och Big Ben besöktes under våran "turistdag".



Vi skräpade ner. Vi tog fler fula kort. Petra bäddade inte, trots att det ser så ut.
Vi bäddade aldrig. Vi bara skräpade ner.




Petra är snygg i London.
Duvan på statyn, min absoluta favoritbild.
Gula-jackan-dvs-Petra utanför Hyde Park Towers Hotel.



Madame Tussauds kommer i ett eget inlägg.
Ironin på de bilderna måste förklaras för att inte skrämmande missförstånd skall ske.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0