Bortförklaring

Jag skulle plugga massor idag. Så var i alla fall planen. Men nejdå, jag har ju återupptäckt alfapet. Livsfarligt att klicka in sig där.. Beroendeframkallande är det enda ord som verkligen kan beskriva det.

Det enda jag har lyckats med som är skolrelaterat är en kort jäkla text om hur rockmusiken uppstod och vad som kännetecknar den. Inte alls en särskilt produktiv dag. Men jag ska, så fort jag är klar med det här inlägget, skriva en artikel om Londons tunnelbana (när hur var varför). Varför jag har valt att skriva om Londons tunnelbanesystem är en bra fråga, men det är inte allt för lätt att komma på något överdrivet intressant ämne i kursen Staden och Framtiden.

Skriv din åsikt
Postat av: Angelica

Åh nej, en till. Jag är fan helt lost i betapet. Ofta spelar jag fast jag egentligen inte har nån lust men det är totalt beroendeframkallande och jag hatar att förlora. Om jag förlorar typ fem poäng i rankingen blir jag helt hispig och måste vinna tillbaka minst det dubbla.

2007-01-09 @ 17:16:00
URL: http://annilelica.blogg.se
Postat av: Pillan

Betapet är livsfarligt.. Förlorar man rank så blir det en ond cirkel, man spelar och spelar tills man vunnit tillbaka dem. Roande och jag-vill-slita-mitt-hår-frustrerande!

2007-01-09 @ 18:30:00
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0