Onsdag

Vi har precis haft föreläsning av en scientolog, vilket var sådär. Han snackade mest skit om olika slags psykofarmaka, för att sedan hylla allt volontärarbete som scientologerna utför. Skitsnack helt enkelt. Jag kan ju lite lätt meddela att de i dagsläget klassas som den absolut farligaste sekten i Sverige.

Nu ska jag hugga tag i Albin och se till att vi har något att komma med idag på dramat. Sedan ska jag fika ute på stan med Petra. Väl hemma sen ska jag nog söka vidare på Magaluf- resor till mig och Adlen!

Jag är fortfarande glad över att vara ledig från jobbet! Det känns skönt att få ha smakat lite på friheten.

Skriv din åsikt
Postat av: Sagge

Pöli baby. Glöm för guds skull inte att öva in discodansen tills jag kommer hem! ok? ;)

2007-03-14 @ 21:19:03
Postat av: Pillan

Haha, det kan du räkna med! Jag ska bli Flens egna Johan Travolta! Sen kör vi den på Amazon! ;)

2007-03-15 @ 10:07:31
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0