Julklappshandling

Igår var det film (The Village) med Lina och Malin, ackompanjerade av grönsaker och dipp.
"Men kolla, de är inte så läskiga, de ser ju ut som kåtbockar! ... Ööh, julbockar menade jag.." (Vi vill inte veta hur Lina egentligen såg på monstrena i filmen..) Mycket trevlig kväll! Nu är det bestämt att jag, Lina och Ralle ska bege oss till Sagge i Holland i skiftet där mellan januari och februari. Då ska vi tatuera oss! (igen..) Ååh, jag är hur taggad som helst! Nice!

Idag begav Petra och jag oss in till Eskilstuna för att handla julklappar. Viktigt att poäntera är att JAG körde, och det var första gången jag körde utanför Flen! Men det gick kanonbra, Petra berömde till och med, med kommentaren "jag känner mig lugn när jag åker med dig". Den tackar vi för, för jag är något orolig emellanåt. (Därav varför jag titt som tätt vrålade "Han kommer köra in i arslet på mig!" i ren panik..)

Julklapparna gick det sådär med. Petra köpte två, likaså jag. Men istället hittade vi massor med annat härligt! Så ikväll blir det pizza och första säsongen av Scrubs för oss.



Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0