Allmänna dagen för ungdomsfylla är återigen här

Igår var jag och tjuvkikade lite på Petra och Jimmas nya lägenhet. Mycket nice måste man säga! Stort och bra, och ett alldeles utmärkt rum till mig och Albin att övernatta i. I "mitt" rum finns även "sportskåpet". Det vill säga, i sportskåpet finns deras alla "sportattiraljer". Och det luktar ungefär som ett par gamla benskydd. Kommer att bli en klassiker, det har jag på känn. I övrigt så drack P och jag mest kaffe och snacka lite skit om jobb och allt sånt.

Idag däremot, Valborgshets på ICA. Scanningväggen var inte sig själv, den ville inte riktigt släppa ut scannrar till folk. Men för en gångs skull så var personalen på topp (jag är ju iofs alltid på topp..) så vi hade mest roligt och var sådär i allmänhet riktigt hjälpsamma. Men det tär på krafterna att jobba en sådan jäktig dag. Så jag ligger enbart och degar just nu.

För mig så blir det lungt ikväll, kanske en bra film? Hur som helst så blir det några glas vin nu. Det är jag fanimej värd.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0