Man kan knappt tro att det är sant! Men jag lever!

Qué pasa?
Idag är det söndag, där följande magnifika händelse utspelar sig;

Bloggen återupptas!

Det blev ett litet spontant sommaruppehåll. Men nu kör vi på igen med nya krafter.
Senaste nytt måste ju vara att jag har börjat träna igen! (Jag lovar, det ÄR sant! Eller som Alb skulle ha sagt; "Det här är heeelt sant"). Tre nygamla träningskamrater fick jag på köpet, varav Ida är mest engagerad av alla.
Sen måste man väl nämna att jag i fredags jobbade min sista dag på ICA som heltidsanställd, och har nu övergått till timanställd som glider in och tar alla OB- passen på helgerna. Detta är en direkt orsak av mitt påhitt som vi kan kalla för universitetsstudier. För imorgon så påbörjar jag Kriminologi II på Stockholms Universitet. Fortsättning följer..

För er som tycker att jag är helskum eller har gjort ett enormt genidrag så kan ni ju kika in på criminology.su.se för att se vad jag ska sysselsätta mig med ett antal år framöver.

Indirekt så kommer jag nu bli fattig student utan studielån. Så bli inte upprörda när jag börjar klaga om pengar. Det här är en stor förändring för mig. Så om man vill får man ju hemskt gärna bjuda mig på en kopp kaffe och en snus sådär när andan faller på. Ett litet memo bara.

Nu är det tänkt att jag ska kolla tågtider till hufvudstaden så att jag faktiskt kommer till den första föreläsningen imorgon. Så vi hörs imorgon med en uppdatering om vilka skumma studiekamrater jag har lyckats få tag i.

Tjing!


Skriv din åsikt
Postat av: Sagge

Nice! Du är back on track! inte en dag för tidigt;)

2008-08-25 @ 21:37:33
URL: http://sabieee.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0