Om hur man enkelt ordnar sig ett FX

Måndagen var spännande på flera olika sätt må jag säga. Sofie och jag löpte runt i hur många butiker som helst på jakt efter en klänning, men jag kom hem med ett par pumps. En liten vändning där.. Lunch på pizza hut med grabbarna från kursen (och nej, man har INTE ketchup på pizza. Inte). Sedan var det dags att opponera på en annan grupps examinationsrapport, och efter att ha tvingat Peter att hämta den på universitetet så möttes vi upp i stan på ett fik.
Denna rapport alltså.
Tjejerna som skrivit den, skriver bland annat; "vi mäter ju inte det vi avser att mäta..."
Hallå? Var inte det hela poängen med rapporten? Och vart är det handskrivna Chi2- testet?
Jag driver inte, jag började faktiskt hyperventilera när Peter hade högläsning.. Om dessa personer inte blir underkända så går jag fan och gräver ner mig!

Idag har jag umgåtts med Lina. As usual blev det en tripp till Katrineholm där vi idag enbart besökte ÖB för att handla på oss massor med skit (som till exempel partytutor till nyår. Ett måste!). Sedan åt vi kräm (som jag till min glädje hittade på ÖB!) och drog en sväng till Lager 157 där det var dött både på folk och kläder. En julklapp till pappa blev det i alla fall.

Nu ska jag viga den kväll åt kaffedrickande och en säsong vänner. Säsong åtta får det bli. Alltid en källa till glädje. 

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0