Tradera

Nu ligger en del av mina auktioner uppe. Ska upp med fler så fort jag vet fraktkostnaderna för sakerna. (Det borde ju hjälpa att jag står i Posten, men nej.)

Stövletter & Stövlar. Sen ligger massor med DVDfilmer ute också.
Jag ska slänga ut auktioner på en jacka, en kofta, balklänningen från nian och balklänningen från studenten.
Och massor med hästböcker. Haha. Jag ska bli rik. Fast det blir jag ju inte ändå, jag sitter ju och budar på massor med krafs ju.

Och bingon går åt helvete.

Skriv din åsikt
Postat av: Karolina

pengarna man tjänar in på tradera försvinner alltid av någon anledning haha!

2008-01-04 @ 23:50:31
URL: http://hannalinneakarolina.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0