Internetsamarbete = noll

Jag har varit lite inaktiv, vilket beror på att mitt internet vägrar samarbeta med mig.. Jag får upp ett tjusigt felmeddelande där det kort och gått står "Kontakta fjärrdatorn eller hjälpsiten". Det är ju bara det att hjälpsiten enbart funkar ifall internet funkar. Och fjärrdatorn vetefan vad det är för något. Det är nått fel med den i vilket fall som helst. Så nu har jag vågat mig in på pappas dator, som är så fruktansvärt långsam att jag vill slita mitt hår!

Igår spelades det innebandy, ICA vs. Flens Innebandys damlag. Förlust för mitt stackars ICA, men jävlar vad bra vi var, iaf med tanke på att enbart två av oss spelat innebandy tidigare! Jag vill ju stolt påpeka att jag gjorde assist till vårat enda mål! :)

Ikväll är det dags för Amazon igen, så nu är det middag, förkrök i samband med tillfixning och sedan kommer kusinen och hämtar mig.

Mina vänner som har koll på vårat laserdoomspelande, när hur och var? Jag har en klipptid nu en torsdag här framöver, så den får absolut inte krocka med den! :) Kan någon höra av sig till mig? :) (jag vet iofs inte när jag ska klippa mig, men jag har mailat min frisör angående tiden!).

Det är mycket nu helt enkelt.

Skriv din åsikt
Postat av: Elin

Haha krockar det med din klipptid kan du slänga den i väggen. Det ser ut att bli nästa torsdag, den 27:e som ni ville. Det är svårt att få alla att ta reda på om dom kan då eller inte men det lutar åt att det blir då. Hur tar vi oss dit, bil eller tåg, vad tycker ni verkar smidigast? Mitt förslag är att våran utgång dagen innan även får innehålla middag, så tar vi bara laserdoomen på torsdagen eftersom folk jobbar. Då blir det en middag och utgång med tjejerna och spelat dagen efter. Låter det bra?
Who, vi borde ses och prata igenom detta...

2008-03-20 @ 23:01:40
Postat av: Pillan

Klippningen är den tredje april, så dett ablir kanonbra! Utgång och middag låter helt perfekt tycker jag, och så kör vi laserdoom för sig! Kanonbra. Vi får styra upp detta nu! :)

2008-03-22 @ 16:17:32
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0