Såhär dagen efter och dagen före.

Ralles 30-årsfest gick av stapeln igår, och det var en mycket trevlig tillställning! Träffade allt möjligt löst folk, riktigt kul att mingla runt där må jag säga. Jag "råkade" göra en latinokille rätt upprörd dock.
"Hej, jag heter Juan!"
"Nähä, det menar du inte, haha?"

Men vad kan man vänta sig, heter inte alla latinos Juan eller vadå? Men efter en stund hade han nog glömt mitt svagt rasistiska påhopp. Tur de.
Det blev en del bilder igår, bland annat ett jättefint bildspel på Emma D på toaletten då vi samtidigt försökte ändra inställningarna på kameran. Dessvärre inga bilder på födelsedagsbarnet, men det är sånt som händer.

Imorgon gott folk --> LONDON!
Ah, så skönt det ska bli. Jag är hypertaggad. Så vi hörs framåt lördag eller så. Ha så kul hemma i Sverige suckers.

Skriv din åsikt
Postat av: seb

jag tror båda går på bio nu! iaf no country for old men, och jag tror att den andra har gått ett bra tag nu! det rä den med brad pitt va?

2008-03-09 @ 15:49:24
URL: http://seeb.blogg.se
Postat av: Pillan

aa, precis, det är väl till och med han som spelar Jesse James. Hur som helst, dom två måste jag nog masa mig iväg och se på bio, jag känner det! :)
Äntligen kommer det ju lite filmer som inte är i stil med typ Spiderman. Kul för oss som uppskattar film! ;)

2008-03-09 @ 17:34:14
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: seb

ja det e najs! :P
du får ha det så bra i london din jävel! :D eller ni rättare sagt! :) hur länge blir ni borta?

2008-03-09 @ 23:17:15
URL: http://seeb.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0