Bah.

Bah!
Nu har jag väntat en bra stund på Alb och mitt tålamod börjar tryta. Han ringde om ville umgås vid tolv, jag sa att han kunde komma över klockan fem, och vad händer? Jo, men albin har ju fortfarande inte dykt upp. Jag blir upprörd vill jag lova!

Igår var det filmdag med genusperspektiv för hela slanten hos Maria. Frågan är ju bara hur mycket vi fick gjort... Maria satt vid datorn, jag sov mig igenom större delen av Man on Fire, Peter såg besvärad ut under Brokeback Mountain och Sofie gjorde massor med konstiga ljud så fort hon gillade någon del av filmerna. Utöver detta så åt jag god kinamat. Det gillar vi! Jaja, vi får väl se hur det går med den där jäkla filmanalysen.. Ett godkänt bör man väl skrapa ihop.

NU hörde alb av sig. Segarsel till karl det där!

Skriv din åsikt
Postat av: Lina

Tack du! Om jag blir fin i håret ska du få en stor puss av mig, och en kopp te :)



Om du har läst mina övriga inlägg vet du att min mobil har drabbats av 1-års trots och inte vill fungera ibland. Jag har inte fått nått sms. Men prova igen inför nästa måndag vett ja! Puss

2008-10-16 @ 19:51:46
URL: http://carnestenlina.blogg.se/
Postat av: Thess

Hur fan kunde du sova igenom Man on fire? En av dem bästaste filmerna som existerar på denna jord. Ajsing bajsing.

2008-10-28 @ 00:28:50
URL: http://metrobloggen.se/interpretation
Postat av: Pillan

Det kan bero på att Denzel är en urusel skådis.. Jag känner en sådan avsky mot honom!

2008-11-02 @ 17:35:05
URL: http://obeskrivlig.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0