Idag är det en höjdardag

Nej. Jag ljög i rubriken. Idag är det dagen D, den som man fruktar året om - Inventeringen på ICA.
Jag prickade dock in en skön tid idag, bara inventeringstid 17-23. Trodde jag ja. Väcktes imorse av ett väldigt misstänkt surrande från mobilen. Jag såg att samtalet innebar jobbtid, så jag screenade det lite fint och somnade om. Tills det surrade igen. Så eftersom jag är en vekling till människa, så ska jag numera jobba 14-23.

Och så har jag ju heller inte jobbat ett skit med gruppuppgiften till imorgon. Jag får helt enkelt köra på bäst det går på tåget, sedan får Sofie och jag slå våra kloka huvuden ihop.

NU - byte av lakan. Ni hör ju vilken höjdardag jag verkligen har.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0