Inga trafikljus så långt ögat ser

Ytterligare tre skoldagar avklarade, där vi startade med en gruppövning. Sofie och jag lyckades hamna i en grupp med ytterligare två intressanta och pratglada personer, vilket är kul. Kul var även kommentaren jag fick;

"Flen? Jag har två fördomar om Flen! Ni har en rondell och två trafikljus!"
"Vi har inga trafikljus alls."
"Oj."


Ja, vad ska man säga?
I onsdags gjorde jag århundradets löpning till tåget, DAMN vad snabb jag var. Och sen kan ni ju bara få anta hur min puls och mina lungor mådde när jag väl satte mig ner.. Konditionen, where are you?

Föreläsningarna, efter introduktionen, har alla handlat om det strukturella perspektivet, men den något kufige och mycket roande von Hofer. Visst, jag drömmer marddrömmar om statistik och diagram och siffror, men ändå. Jag har lärt mig mer på sex skoldagar än jag gjort på väldigt länge. Det är väl lika bra att jag erkänner att jag älskar skolan!

Fick en jobbtid till min lediga dag imorgon, vilket var bra. Dessutom hinner jag träna innan, så det var ju ännu bättre.  

Nu ska jag krypa till kojs med "Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö" (boktips av Alb, believe it or not!) och en snus. Det blir fint det.

Skriv din åsikt
Postat av: Posse

Pills! Vart har min käre vän och vapendragare tagit vägen? Hä saknar jag dig, så kommer du och frågar vart jag har gjort av Albin? Det var det värsta!:) När ses vi nästa gång?

Puss// Posse

2008-09-06 @ 11:18:41
URL: http://emmaposse.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0