Friday

Det här inlägget blir nummer 902 i ordningen. Och då har jag ändå raderat en del inlägg emellanåt. Galet. Vem trodde att man hade så mycket skit att skriva om under dessa åren bloggen varit igång? Då ska vi ju inte heller glömma att jag ibland har haft pauser på en månad eller sju...

Idag hade jag ställt väckarklockan. Halv nio tyckte jag lät som en bra tid att gå upp.
Klockan tio masade jag mig ur sängen.. Jag måste verkligen få ordning på mina sovvanor! Det här är ju löjligt.

Jag funderar på att ta tåget hem till föräldrarna idag eller imorgon, sitta på altanen i solen med en bok låter som en bra helg. Nästa helg är ju redan kryddad med vin, krogrundor, och allt som hör till. Så kanske kan det behövs en liten semester. Dock måste jag hem igen på söndag för då ska det pulas med c-uppsatsen!

Nu ska jag hämta posten.



Och vad tycker vi om kjolen!?
Jag är så osäker på denna.. Den är ju snygg, och har lite nitar och grejer som jag gillar.
Men 350kr, och den är ju inte gjord av något högkvalitativt material direkt..
Frågan lyder; behålla, eller lämna tillbaka!?

Skriv din åsikt
Postat av: Em

Vaddå den var ju asläcker, klart du ska behålla den!!!

2009-04-24 @ 15:23:37
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kommer på fredag! Slutar jobba kl 18, så jag kommer upp efter det, men din plan lät ju helt strålande! :)

Självfallet borde du åka till päronen, snåläta lite, klappa på vovven och glassa i solen. Givet!



Och kjolen bör behållas!

2009-04-26 @ 11:48:16
Postat av: posse

och det var jag som skrev kommentaren ovanför :p

2009-04-26 @ 11:49:28
URL: http://emmaposse.blogg.se/
Postat av: jazzy

Den var 'la fin!

2009-05-05 @ 13:57:08
URL: http://jazzybelle.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0