Nu får det räcka för idag

Okej. Stora funderingar nu.

Bör jag skaffa några blommor till mitt överdrivet stora fönster i jämförelse med den lilla lägenheten?

Och om svaret är JA, vilka blommor tål sjukt mycket värme och direkt solljus hela dagen?

OCH, kanske viktigast av allt, någon måste påminna mig om att panta flaskor absolut senast på torsdag.
Torsdag blir en kul dag, jag ska ha storstädning här. För på fredag så kommer för föräldrarna, och dom har inte varit i lägenheten sen allt blev "klart". Sen kommer Posse my love upp för att dricka vin och slagga på soffan och allt sånt som hör till (men inga galna upptåg á la piercingar och skit den här gången, LOVA MIG posse!)

Nu till dagens roligaste;
Diska
Göra lite situps och leka med hantlarna (jodå!)
Bok + söööömn

Skriv din åsikt
Postat av: Emma

Kom ihåg att planta flaskorna!½!!

2009-04-29 @ 14:46:43
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0