Tisdag

Examensarbetet drog igång på riktigt idag. Jag har knåpat ihop stycket om tidigare forskning, och även påbörjat analysen av artikeln "For a Nonspeciesist Criminology: Animal Abuse as an Object of Study". Aah, detta kommer bli SJUKT bra. Sara och jag har hittat den där vinkeln som vi ville åt, vi har fått ihop den kriminologiska relevansen och allt är kanon!

Imorgon drar jag hemåt Flen igen, för att ta mig vidare till Skottland. Så vi lär inte höras förrens tisdag nästa vecka skulle jag tro. Ett lång påskuppehåll alltså.

Det är väl bara att fortsätta med analyserna för min del nu. Eller så ger jag mig i kast med att beskriva metoden, fast det känns inte riktigt lika roligt. Tur för mig att jag har en påse Dumleklubbor som sällskap! Men det känns ju inte lite dumt att sitta inomhus en sån här dag, solen skiner och det ser hur rart som helst ut utomhus. Om jag lyckas få nån energi i kroppen idag så kanske jag ger mig ut på en promenad. Men risken är nog stor att jag går vilse...

Förövrigt, eftermiddags TV? Vad är grejen? Varför fastnar man, det är ju ändå bara skit som visas?

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Have fun in Scotland babe! Ta massor av kort & hitta någon litet internetcafé så vi får en liten update iaf! ;)

2009-04-07 @ 15:40:39
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Good workwork!

2009-04-08 @ 08:26:17
URL: http://sharpen.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0