Bärplockare

Drog ut i blåbärsskogen imorse, och kom hem med lite över en liter. Mycket bra gjort av mig! Mygg stora som småfåglar finns det i skogen vill jag lova, och en jäkla massa mini- grodor.

Köpte även ny kalender idag, så jag knåpar fortfarande med att föra över allt viktigt från den gamla till den nya. Tog mig i kragen också och betalade kåravgiften till SH idag, så man får sitt studentkort i tid. Kul dock att jag ska betala två kåravgifter nu i höst, vilket innebär att jag kommer släpa runt på både ett studentkort och ett mecenatkort. Hur som helst.

Resten av dagen skall ägnas åt promenad, uppletande av ett recept där jag kan använda lite blåbär, lite plockande utav hallon i en skog strax intill, fixa klart kalender och skriva ett nytt CV. Alltså en effektivisering av en ledig dag.

Bara 10 jobbdagar kvar nu. Hej å hå.

Skriv din åsikt
Postat av: Jimma

Varför inte bara blåbär med mjölk? Sjukt gott ju.

2009-08-04 @ 16:58:57
URL: http://dingjimworld.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0