En studie i rött...



Mmm, här har vi dagens laddning med böcker.. Pappa krävde Lundholm, resten är eget påhitt. Jag har länge velat läsa Umberto Eco, så det ska äntligen bli av! Conan Doyle är en klar favorit, alltid!

Nova tyckte att det kändes som en bra idé att kräkas på sin fasters nya snygga t-shirt. Jag höll inte riktigt med.

Jag har lite sovmorgon imorrn, ska åka med 10:29 tåget. Skönt må jag säga. Sen har vi årets händelse på lördag - Firmafest. Alltid underbart kul!

Skriv din åsikt
Postat av: Umma

Du får meddela hur Umberto Eco var sedan; Har fingrat på den ett par gånger men ej köpt den.



Aha, Bolero låter rätt najs då. Men har de verkligen större kanelbullar än vad Saturnus har?! Det borde vara en omöjlighet!



Hehe du har helt rätt i att gamlingar uppskattar kakor mycket. Problemet är bara att jag har en mormor som bakar och står i som en illbatting, därför är hennes hem redan kakfyllt liksom. Men att mata fåglarna kanske vore något? Bättre än torra brödsmulor.

2009-02-27 @ 16:51:52
URL: http://umma.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0